A blogomról

Elsősorban a közeli ismerőseim, barátaim számára készült, hogy ők tudják mi van velem, miken megyek keresztül. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy mást nem látok szívesen a blogomon, akárki írhat, kérdezhet, és nyomkodhatja a Tetszik gombot a bejegyzéseimhez! Másodsorban azoknak készült akik hasonló, vagy ugyanilyen cipőben járnak, és többet akarnak tudni a dolgokról. 

Eltelt napok száma

Elérhetőség

2012.12.12. 19:12 Rámius

Első kemoterápia, új gyógyszerek

Eljött az első nap amikor elkezdték adni a kemoterápiámat. Előtte, azonban kaptam egy tablettát, ami az allergia ellen van, attól eléggé álmos és furcsa állapotba kerültem. Pont akkor hívtak, és nem az a szó jött, amit mondani akartam, valamint furán láttam a betűket :D Így a délutáni adagot kihagyták, viszont este újra fogok kapni. Legalább jól fogok aludni. Azután megkaptam az első "Fludara" kemoterápiás adagomat, amit holnap egy másik szer fog kiegészíteni. Egyenlőre jól bírom, semmi hányinger, étvágyam is van, teljesen jó minden.
VISZONT, a gomba ölő szert kicserélték, egy sárga trutyira, amitől hidegrázásom, majd lázam lett.. Örültem is neki, az egyébként se meleg szobában úgy fáztam, hogy generátornak lehetett volna használni. Pulcsiban, és egy vastag takaróban feküdtem az ágyban. De legalább nemsokára vége a napnak, am azt jelenti hogy már csak 4 nap kemoterápia van hátra. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ramiusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr934962167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása