A blogomról

Elsősorban a közeli ismerőseim, barátaim számára készült, hogy ők tudják mi van velem, miken megyek keresztül. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy mást nem látok szívesen a blogomon, akárki írhat, kérdezhet, és nyomkodhatja a Tetszik gombot a bejegyzéseimhez! Másodsorban azoknak készült akik hasonló, vagy ugyanilyen cipőben járnak, és többet akarnak tudni a dolgokról. 

Eltelt napok száma

Elérhetőség

2012.12.13. 18:58 Rámius

Kemoterápia második nap

Ma is megkaptam a kemomat, egy kiegészítéssel, amiről már az előző bejegyzésben írtam. Ez a kiegészítés pedig egy Busilvex(ejtsd: Buzilvex :D) nevű szer, aminek az a lényege, hogy meggátolja a csontvelőt abban, hogy termeljen sejteket. Én csak "buzinak" neveztem el, viccen kívül :D
Doki ma is volt bent, kiderült, hogy van egy új góc a tüdőmben, ezért kapom a sárga trutyit, nehogy fellángoljon amég nincs sejtem. Szintén belázasodtam tőle..Közben beszélgettünk még a kondícionálásomról, és megtudtam, hogy első nap nem kaptam csak egy fludarát, ami a sejteket öli, második naptól kezdve 6 óránként ezt a buzi-t fogom kapni, aztán utolsó nap egy végső ütést mérnek a T sejtjeimre, egy ATG nevű szerrel. Ettől a szertől lehet majd torokfájás, és még sok minden.
Ma kétszer kaptam bekábítós cuccot, az egyik az a buzi miatt kellett, ne legyen tőle epilepsziás roham, rángatózás, ilyenek. A másik ha jól tudom szintén arra kellett, ezt pont a kezelés előtt kaptam. Elég sok minden, már nem is tudom őket lassan követni. Egy jó van az egészben, hogy más csak 3 nap.. :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ramiusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr354964105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása