A blogomról

Elsősorban a közeli ismerőseim, barátaim számára készült, hogy ők tudják mi van velem, miken megyek keresztül. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy mást nem látok szívesen a blogomon, akárki írhat, kérdezhet, és nyomkodhatja a Tetszik gombot a bejegyzéseimhez! Másodsorban azoknak készült akik hasonló, vagy ugyanilyen cipőben járnak, és többet akarnak tudni a dolgokról. 

Eltelt napok száma

Elérhetőség

2012.11.16. 19:14 Rámius

151. nap - Porsche tesztvezetés!!! :)

P1000878.JPG151 napos vagyok, és ha minden igaz közel a hazamenetel. Épp ezért történt ma az ami megtörtént. Van egy önkéntes az itteni kórházban, aki nagyon megkedvelt, és búcsú ajándékként megszervezte nekem, hogy beülhessek egy Porsche-ba, elvigyenek teszt vezetni, és még fényképezhessek is. :)
Annyira meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy ma egy Porscheban fogok ülni, azt meg pláne nem, hogy elvisznek egy körre!! Első lépésben megkaptam a Porsche által küldött ajándékokat, sapkát, kitűzőt, prospektust, egy Carrera S modell autót, és még pár apróságot. Aztán beültünk az autóba, bekapcsoltuk az öveket.Onnantól csak arra emlékszem, hogy ülök egy kocsiban, és ahol csak lehet száguldunk! Azt, hogy mikor indultunk, és mennyit autóztunk, nem tudom, mert nem is figyeltem az időt. Az út és a találkozó végén beülhettem a vezetőülésbe is, és megnézhettem mindent közelről( tetőnyitás, több tucat gázfröccs, satöbbi..)
Még így a végére megjegyezném, hogy a szerencsés autó, amit kipróbálhattam, az egy 315 lóerős Porsche Boxster S volt! :)
A találkozóért pedig nagyon sok köszönet a Porsche Centrum Budapest-nek!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ramiusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr314910671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása